Gå din egen väg, så kommer du att lyckas

Ibland känner man sig minst i hela världen. Man känner så liten så att man vill gå och gömma sig någonstans, på ett ställe dit ingen hittar. Ibland känner mig man störst, bäst och vackrast. Man känner att man skulle kunna gå igenom eld och vatten, man är ju ändå bäst. Ibland känner man sig bara en i mängden, men man vill vara så mycket mer.
Jag har lärt mig att man ska aldrig tävla eller jämföra sig med någon annan, bara dig själv. Utmana dig själv mot dig själv med mål som är rimliga. Och var dig själv. Försök inte vara någon annan. Tro på dig själv, gör de du vill och visa världen att du är bäst, precis som du är. En sak jag också lärt mig är att man måste sticka ut lite ifrån mängden. Om man följer vägen där alla andra går, så blir du en i mängden. Men om du tar din egen väg, så kommer du att sticka ut.

Kommentarer
Postat av: Celicia

jag saknar dig något så galet. <3

2010-11-21 @ 00:25:20
URL: http://www.celiciahallin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0