Vi får se hur mycket människa jag är när december månad är slut

Idag är det den 30:de November och imorgon är det den 1:a December. 1:a December, det är helt sinnessjukt vad tiden går fort. Jag tittar på mitt December-schema och inser att jag kommer tillbringa hur mycket tid som helst på jobbet, schemalagd tid 192 timmar. Jag är inte bitter för det. Jag älskar att jobba, det är något jag brinner för. Och jag kan bara tänka mig hur människorna kommer att vara galna efter alla prylar till julklappar, och mellandagsresan ska vi inte tala om. Men det kommer vara tempo, och det kommer bara vara roligt.

En sak som är väldigt roligt med mitt jobb är olika event som är lite då&då. Jag är en liten party/mingel tjej. Imorgon är det något event som Sony Ericsson står för. Och på Lördag är det julbord.



jag.saknar.tjena.fan.max.tagg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0